Torsdag

Hej!
Jag lever, tror jag. Är bara väldigt trött.
Har fått en massa utslag i mitt face, som jag lackar sönder på.
Inte fint alls,vill inte visa mig ute. Ser för jävligt ut! usch
När jag var ner på vårldcentralen så visste dom inte va det var :o
Fick dra med mig mamma till apoteket och köpa någon salva som jag ska ha morgon och kväll.
Försvinner dom inte om en vecka, eller om det bli värre ska jag komma ner igen.
Men jag lovar, jag går inte ut och det bli värre.
Tycker det är värre en värst just nu.
Jaja, har jag gjort idag då? förutom att lacka sönder på röda utslag i facet.
Jo, prao med mamma på hennes jobb. Rätt okej. Det är faktiskt rätt kul, gamla människor är så gulliga (A)
Ska sätta mig och läsa lite en stund nu, sen måste jag städa lite smått. Imorgon ska jag med Niklas till hans jobb.
Efter det möte, med elina och elin. Kvällen vet jag inte alls hur den ser ut, det visar sig helt enkelt.
Hörs senare, tänkte slänga inte lite sköna låtar snart om jag hinner.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback