Lördag


hejhoj
Lördag idag då. Här i österby är det inte vilken lördag som helst, utan ballonglördag ! hehe
Värsta röjet på bruket med en massa ballonger,uppträdande och sånt. Felica sjöng, riktigt duktig!
Pappa och jag åkte ut på fågel jakt med kameran. Hittade även en räv, ett rådjur, svanar och tranor.
Ja, ikväll blire lungt. Sitta hemma och kolla på film eller nått, för kallt att gå ut :(
Igår kväll hängde jag hemma hos emelie med henne och sofia. Senare gick vi ut och toka.
För kallt så kom hem rätt tidigt. Tycker det kan hända något, finns ingenting att göra i lilla österby.
Det suger

ladda ner någon bra film nu kanske!
vi hörs, pusss :)
btw, jag saknar min Tove!

Kommentarer
Tovee säger:

damp tove* kanske ? ;D

miss u too <3

2010-05-08 | 17:07:04
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
» iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen. säger:

sööööötnos!

Fan att jag missade när Fillan sjöng!

2010-05-08 | 17:41:13
Bloggadress: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback