Torsdag


Hellu!
Hemma från skolan idag pgr av min dumma mage. Sovit till 11
sen vid 12 kom mamma hem med  gotti från hembageriet.
Igår for jag in till Uppsala med pappa efter skolan.
Skulle på syn undersökning, och ja det gick väl bra. Behöver inte glasögon i alla fall :)
Efter det gick vi och kolla lite, hittade stativ och kamera väska. Åkte till grändby och åt och
kollade efter jacka. Ska in i helgen igen och kolla, måste ha en. Sen måste jag handla lite
snygga kläder också. tahaa !  ah, halv 7 ikväll ska jag iväg och klippa mig också. Toppa lite oså.
Tänkte sätta mig och kolla på någon film också, måste bara hitta någon bra först.

Men ni får ha det så bra
pussaaar



Kommentarer
Tovee säger:

jag vill också ha kläääder ! :(

2010-03-18 | 13:46:49
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback