Tisdag


gammal bild, sen i somras
 

HELLU!  Kom precis hem från Tove. Suttit där och druckit te, tahaa.
Före det så var hon här en stund, fick present av henne.
En tröja och armband, tack!:) Bakade kladdkaka hann vi med också, skit god.
Ska snart hoppa i säng, måste sova tidigt idag för att jag ska orka upp imorgon.
Imorse var det svårt att kliva upp ur min sköna säng faktiskt.
Fast imorgon vi går bara till lunch, sen slutar vi! skönt. 
Ska nog  in till Uppsala då, ska försöka införskaffa mig en kavaj.
Jo jag vet, mig i kavaj? hur ska det se ut?  Ja inte fan vet jag, men tycker det är grymt snyggt.
Så jag måste bara ha en, svart ska den va ! Hoppas bara jag hittar en.¨

och medans ni väntar på att jag ska skriva här igen så kan
ni ju lyssna på bästa albumet på länge, nämlingen H.I.M s nya , tryckhär för att lyssna.(Ni med spotify)

sov gott,
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback