Onsdag



Är hemma från skolan idag, har kollat på 'luftslottet som sprängdes ' ätit räkmacka o bullar med mamma.  Snart åker hon iväg och jobbar,så ska sätta mig och kolla på andra avenyn.Solen skiner och snön fortsätter att smälta,det blir jag glad över. Hoppas det fortsätter bara.Den 17 ska jag iväg på syntest, hoppas jag inte behöver glasögon igen !  usch..Ska försöka ta mig till skolan imorgon i alla fall, så tråkigt att sitta hemma.Finns ingenting och göra,ligga och tröga framför TV en hel dag drygt. Speciellt när det inte finns något bra att kolla på.
nu ska jag sluta skriva och kolla på andra avenyn istället.
puss!


och grattis till Mamma :)


Kommentarer
C A R O L I N E säger:

kanon bra film. älskar trilogin <3

2010-03-11 | 21:19:18
Bloggadress: http://aaugustibarn.blogg.se/
Tovee säger:

grattis till karin,yey !

2010-03-11 | 22:39:24
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback