kommer bli konstigt...

ja, hej!
Just nu sitter jag hemma helt själv med musik på hög volym, och har grymt tråkigt.
Men söndagar är alltid tråkiga, vad man än gör. konstigt!
Har faktiskt inte gjort ett smack idag, suttit här i mitt ny städade rum och lyssnat på musik.
Inte så konstigt att jag sitter inne egentligen, eftersom att vinter är tillbaka, precis när det börjat blivit vår.
Det bara snöar, snöar och snöar.
Imorgon är vi tillbaka till skolan igen, pigga och glada....
Men snart är det lov igen, om 8 skoldagar. YIPPIEH YEAH!

åh så depp, jag som har taggat till tusen på att det ska bli sommar nu....
Jag vill fjanta runt på bruket med min moppe och tove därbak....
Hänga vid simbadet hela dagen lång, käka glass och bli brun....
Va ute på äventyr på kvällarna och nätterna utan att frysa....
och jag vill ha sommarlov  ! 


nu fortsätter jag med min musik på hög volym
pusssar


Kommentarer
Tovee säger:

ge oss sommar så vi kan börja chilla nångång,älskar dig <3

2010-03-22 | 19:32:53
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback