Vi körde på lördagen också

bilder sen igår, tove och jag, tove och farbror polis, sen tove och jag igen


Hallå
Ny vaken typ, eller klockan 1 idag också.
Jag och Tove körde igår också, drog med Fredrik till Oskar och satt där och busa.
Sen blev det ut en stund, skulle egentligen ner till Folkan men blev inte så, stannade vid maken och prata lite istället. haha, kom hem vid 2. Somna som en stock.
Men vafan, vi hade kul i början iaf :)
-
tack alla
och Tove, du är bäst. Jag älskar dig ♥
-
nu ska jag jag käka något, puss
/ maja

All the crazy shit I did tonight,
Those would be the best memories,


Kommentarer
Tovee säger:

hemsk bild :(:(

love you <3

2010-06-28 | 01:05:45
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback