Midsommar

Hejhejhejhej hallå!
Grymt trött, fast inte så konstigt när jag kom hem klockan 6 (A) oups.
Sovit tills nu. Måste lägga på ett kol. Mormor och morfar kommer snart
och fira lilla syster som fyller år idag, Grattis!
sen blir det duscha och fixa kläder tills ikväll, sen äta. Sen då?! jag vet inte..... Får se hur det blir.
_
Igår då? jo, åkte ut med Tove. Vi hamnade ute vid gruvorna. Satt där och käka jordgubbar
med spruttgrädde och hade det bra. Efter det träffade vi  Fredrik ett tag. Jag kööörde hem Tove
sen cykla jag hem till Niclas där han och Fredrik satt och lana, igen. knäppakillar, ah!
_
men jajaja, vad gör vi? nu kör vi!
pussss
_
/ Maja
LMFAO – Shots
Lazee – Do It
D-lete Funk K – Save Tonight (Radio Version)
K'naan – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix
Captain Jack – Vamos A La Playa - Mallorca Mix
Sidney Samson – Riverside - Radio Edit
Me & My – Fly High (Album Version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback