Livet e en bitch

Hallå ja!
Blev lugnt ikväll, suttit och kollat på film en stund. Ute och spanat djur med mamma
och nu sitter jag här och drar skämt med Tove.  Höhö! okej, jag tråkigt. Skulle va
roligt om det hände nå kul här i lilla österby, eller att det skulle sluta regna och bli fin väder.
Men inte sö, här ska det spö regna hela dagarna långa.

Jag hatar och sitta hemma och inte göra ett skit, är nog det värsta som finns.
Börjar bara tänka en massa. Önskar att jag vore sån som inte tänkte alls.. faktiskt
Jag saknar min Emelie en massa också. Nej usch, slår på en film och försöker att
inte tänka alls.
puss
/ Maja

Kommentarer
» iѕaвella szerafia. - bloggdesign säger:

sv: Jaa, bra drygt!



Ryck upp dig lite!

2010-06-15 | 14:09:23
Bloggadress: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback