Bränd jävel

Hej!
Nyss hem kommer från örbyhus, har varit där hela dagen och badat och solat som en dåre.
Åkte dit med mamma och syskona, bea och natha var där också. Så vi har busat :) röd som en
tomat är jag, snålade med solkrämen tror jag. Inte bra inte, ajaj :o  Ska hoppa in i duschen snart
sen har jag ingenaning vad som väntar. Ut en stund kanske.
-
Imorgon blir det fint väder hoppas jag, då ska jag dränka mig i solkräm och ligga ute och sola hela dagen lång.
Torsdag blir det bio med Bea,Natha och Johanna. Om det nu finns kvar biljetter.
.
aja, en bild sen idag.
nu blir det duschen,
puss !
/ Maja

Kommentarer
Tovee säger:

Jag vill också steka men inte går de när man är sjuk som en dåre :(



Om du ska på eclipse på torsdag så kanske du träffar alva,jessica o co ! skulle åkt med men nu gåre ju inte :/

2010-06-29 | 23:05:25
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
Tovee säger:

Jag vill också steka men inte går de när man är sjuk som en dåre :(



Om du ska på eclipse på torsdag så kanske du träffar alva,jessica o co ! skulle åkt med men nu gåre ju inte :/

2010-06-29 | 23:06:00
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback