Världens bästaste vän

den här räcker inte men.
Sätt dig ner och lyssna riktig noga på mig.
Du är ju det bästa jag har, det hoppas jag att du har förståt.
Om inte så ta åt dig, för det är sant. Varje ord.

inte länge vi känt varandra.
Men som du sa, det känns endå som i en evighet.
Redan gått igenom massor.
Åkt utomlands har vi hunnit med också
allt slår allt.

Du lyssnar på mig, och hjälper mig framåt i livet.
men dig är allt bra
Du får lixom det svåra
Att bli lätt


Du kan aldrig förstå hur glad jag är ,
för att just du, just din familj flytta in i huset brevid.
alla månader,alla veckor,alla dagar, alla timmar,alla minuter, alla sekunder tillsammans med dig. ojojoj, så glad jag är att dom finns. Att du finns, att vi finns. !

Nej , ingen kan någonsin förstå hur mycke jag älskar dig.

och sist, alla år, alla månader, alla veckor, alla dagar, alla timmar, alla minuter,alla sekunder av våra liv hoppas jag att jag får dela med dig.
jag vill inte lämna dig!
vi hör ihop.

du gör min dag, tove jag älskar dig så obeskrivligt mycke.

bästavän

 


Kommentarer
Tovee säger:

å jag blir tårögd när jag läser !



du är bäst,vi är bäst tillsammans.

älskar dig bästa vän,forever and ever <3

2010-07-15 | 23:47:49
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback