åland

foton från åland

Hej!
Hemma från en helt underbar helg, jag älskar åland. Det är så otroligt fint där.
Titta bara bilderna! 20 meter ner till havet från dörren, hur underbart?!.
Även fast jag har haft det bäst där så längtade jag hem, och det är super skönt att va hemma nu.
Borta bra, men hemma bäst stämmer verkligen.
Vi har inte gjort så mycket som är värt att skriva här, vi har tagit det lugnt.
Bättrat på brännan
och baaadat i massor. Läst i tusen, både jag och lovisa. haha

jaja, har varit ute en stund nu på kvällen och träffat bra folk.
Nu ska jag sova snart, upp tidigt imorgon och ta spruta nere vid vårdcentralen sen
Uppsala och vara busig. Tove åker med också :)

Godnatt!
/ Maja

ångra aldrig något som en gång fått dig att le

 


Kommentarer
Tovee säger:

häärligt (Y)

2010-07-05 | 00:24:16
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback