torsdag

HejHej!
Slängde bloggen åt sidan idag. Har nämligen varit uppe vid simbadet och badat med Tovilii.
Sen hem och ta det lugnt, träffa Pl en stund, klockan 5 åkte jag hem till mormor och åt.
Och jag trodde Tove satt på bussen ja, men inte sö. Hon missade fem bussen och skulle ta 6 bussen.
Men så blev det inte, vi åkte upp till Simbadet och satt där ett tag. Sen hamna vi uppe vid gamla skolan,
sen hem till mig och käka chips. Sen körde jag henne till bussen i racer fart :) höhö.
-
Skulle packat för länge sen, men det har inte blivit av.
Skulle städa rummet också, men icke sa nicke. Får göra det när
jag kommer hem från Stockholm.

blir lite dålig uppdatering då,
kommer hem på lördag igen.
Nu måste jag packa, och plocka undan lite.
Sen blir det somna till någon bra film.
ha det riktigt jävla bra medans jag är borta!
puss
För dina ögon dina blå ögon
Är vackrare än du anar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback