kväll

Hallå!
Trött som tusan och känner mig hängig. Hoppas bara inte min lillasyster har smittat mig.
Vore inte så kul och ligga i feber nu när det är så förbannat varmt ute.
Inte hänt något speciellt idag, jag har legat och läst. Sen runt halv fyra träffa jag Tove.
Åkte ner till grillen, sen simbadet. Inte speciellt intressant men..
.
Ska nog lägga mig och kolla på någon bra film
eller fortsätta läsa. Ska försöka komma i säng i okej-tid idag.
Se hur det går med det ;)
-
ah,
ni som har spotify ska sätta sig och lyssna på Papa Roach – To Be Loved: The Best Of Papa Roach
tycker jag. Super bra låtar enligt mig!
'
Vi säger så, så skriver jag igen imorgon någon gång.
Hareee bra,
puss
/ maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback