++

menyn och det fixat, tack szerafia.blogg.se .
Springer ner nu och tar något och äta. Blir säng i tidigt ikväll, så jag kommer upp någon gång imorgon.
Kanske ska iväg och bada med Bea och Johanna. Men vet inte riktigt om jag hinner det :( måste fixa lite saker innan jag åker till Åland. Men hörrni, gud så bra jag ska ha det där, men bästa lovisa. Bara glömma österby och alla idioter för ett tag.Bara leva livet helt enkelt. Precis vad jag behöver
-
Ska ta och fixa in lite bra musik på mobilen också, nya Kent – En plats i solen såklart! måste komma ihåg det. höhö
-
Aja, ska sluta tråka ner er nu.
vi höööres!
puss
/Maja

 


Kommentarer
» iѕaвella szerafia. - bloggdesign säger:

nemas!

2010-07-01 | 23:07:32
Bloggadress: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback