yeah



Hallu! Har suttit hela kvällen och försökt fixa med designen,
ville ha den precis som jag har nu, och det tog en jäkla tid.
Men nu är det klart, och ska jag va ärlig så vet jag inte om jag tyckte det vart så bra :o
vad tycker ni?
Just nu sitter jag här och har absolut ingenting att göra, gick just in på lunarstorm. Fråga mig inte varför,
men skulle kolla bara. Hittade en massa gammla foton. Som tex. det ovanför,
början av 2008 tror jag. Haha !

Imorgon åker jag nog till Tove en sväng, hon har köpt systemkamera
så vi drar ut och fotar ;)   så imorgon kväll får ni kika in igen
så har jag nog laddat upp lite bilder.  

Men hare bra så länge, 
puss !

Kommentarer
Tovee säger:

ohyeaa !

2010-01-03 | 12:05:08
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback