Söndag


Vad har du för märke på din systemkamera? - Nikon
Vad heter din system? - Nikon D40
Varför har du en system? -För att jag gillar att fota, och med en systemkamera blir det mycket bättre blider.
Vill du ha en ny systemkamera? -Nej, jag älskar min
Är du nöjd med den? - Ja!
När fick du den? -Två år sen typ ?
Vad gillar du mest att fota? - Djur,natur och min lilla syster
Har du nån gång stått och fotat på ett berg med din system? - Nej :(
Vill du jobba med nånting inom foto? - har tänkt på det, men jag vet inte riktigt.
Vad är din systemkamera för färg? - Svart
Är du försiktig med din kamera, eller behandlar du den som ett slaffs? -Har aldrig tappat den, så jag är jävligt försiktig.
Känner du många som har system kamera? - Jadå
Anser du att du fotar bra? - Njaa, klart jag gillar vissa bilder.
Ska du fota nånting idag? -Kanske det
Vad fotade du igår för något? - Fotade min hund
Fotar du helst människor eller djur? - Båda två :)



Hellu! Testet förklarade kanske att jag har tråkigt, haha.
Har precis vart ute och gått med pappa och Malte.  Puckohunden, tycker
fortfarande det är lika kul att döda snöbollar. Har inga planer för idag,
bädda ner mig i sängen och kolla på johan falk-De fredlösa kanske.
Jo, det låter bra. Så får det bli. 

Hare bra, så hörs vi.   Pussar

Kommentarer
Helene säger:

hihi, grymt fin blogg! :D

2010-01-10 | 15:10:51
Bloggadress: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback