Söndag


världens bästaste vänner

( varning för lite puckat inlägg)
Hellu sötnosar !
Dålig uppdatering kom jag på nyss, ojrå.
Men jag lever :)  men mina hälar är döda.....
Åh, va ut och åkte skidor idag. Simsalabim, så har jag en stor fet ful äcklig blåsa på hälen -.-
Jag får inte på mig skor, det gör förbannat ont :o  ejokej!

Igår kom emelie hit, så körde vi igång med att färga hennes löshår.
Det var dumt gjort, gick inte alls sö. Häxhår nästa. Så det ligger så fint i sopptunnan just nu (;
Senare, vid 10 kanske drog jag ut med Emelie och Tove. Hem till Adam :) Satt och nörda i hans
vardagsrum. Haha vi + typ 7 st till . Hem vid 1 o sussakudde.

Idag åkt skidor, väldigt dumt gjort! Sen suttit och fixat i ordning massa bilder på datorn,
så nu är min dator 5000 bilder fattigare, fixa in dom på en sån där exstärn(stavning) hårdisk.
Nu ser det fint ut igen, inte som ett kaos när man ska kolla bilder. Från 25 mappar till 8 mappar .
Sen kom emelie hit och har varit här till 7, ska snart ner och kolla nya wallander med mamma. Sen
sova, skola imorgon .
 
hare nice,  puss o kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback