shit

är arg på allt som har med skolan och göra just nu.
allt kommer på engång, så sjukt less på skiten nu.

och jag suger, då menar jag verkligen suger på allt som har
med engelska och göra. kommer inte klara den tills jul.. oj, där
kändes det helt världelöst att jag har kämpat med den.
Fast jag vet ju att det lönar sig, huvud saken är att jag får g i slutbetyg om
jag forsätter såhär.

vill klara skolan,ska klara skolan.
fuck allt annat. jag ska ha g i allt.
Så är det! !!

poff, nu ska jag plugga...
hare bra!


vill bara säga att
mina vänner är bäst.
värt att nämnas flera gånger om.
för finns inget bättre än er ♥



yes, here we go.
We take this by storm.
don't worry, be happy now!

Kommentarer
Bea ( epa polarn ) säger:

Klart du klarar det ! <3

2010-12-07 | 17:25:45
Bloggadress: http://beajonssonsjodin.blogg.se/
tovee säger:

säger som bea,klart du klarar det ! älskar dig <3

2010-12-07 | 22:08:47
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback