glad

tjaaaa
Precis kollat klart på två avsnitt av 'ung och bortskämd' grymt program,mjaa.
Före det var det skola, har inte gjort ett dugg sen jag kom hem typ, bara chillat.
Älskar denhär veckan, inga prov.Inga läxor, bara vara lixom. :)

Fick reda på lite betyg idag, och fick faktiskt lära mig att kämpar man riktigt jävla bra
så ger det riktigt jävla bra resultat. Från att ligga på gräns till ig till vg. Är stolt över mig själv.
Och jag har bestämt att det får jag faktiskt va nu!

nu är det bara engelskan kvar, tjillevippen den klarar jag:)
Eh, göra något vettigt nu kanske.

Pusshej!


Kommentarer
tovee säger:

Paulina är ju helt rubbad..



"jag är riktigt stolt över mig själv,jag har liksom lärt mig kbra koka makaroner"



"åh va god maten var,det här har vi gjort bra gruppen" när det är han tj som har gjort allt



haha jävla retard ;)

2010-12-14 | 20:11:43
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback