det blir vad man gör det till..

känner att det är dax för en ny header,eller en helt ny design.
Börjar bli trött på den jag har nu, vill förändra lite.

egenltigen skulle jag villja göra det med mitt liv också.
Eller inte förändra, men vi att det ska hända något bra.
som förändrar livet  på ett bra sätt.

spelar ingen roll vad det är, bara det är bra.
något som gör mig glad och allt som har med glad att göra.
något som gör mina dagar anorlunda, på ett bra sätt.
men vill absolut inte förlora något av det braiga jag har.
Det dåliga kan fara och flyga. Men bara det som är bra stannar.

det är viktigt att allt bra fortsätter vara bra
och det dåliga byts ut mot något bra. Ett speciellt bra

nu ska jag sova,
en dag imorgon också.

en ny dag,nya problem.
eller en ny dag,nya tag.

puss


Kommentarer
tovee säger:

sov så gott bästa vän <3

2010-12-06 | 21:57:31
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback