alla andra har gjort, då måste jag också!

listan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja, kan man säga :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?: nyårslöften gör mig bara besviken, har aldrig några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej

4. Dog någon som stod dig nära?: nej
5. Vilka länder besökte du?: åland? haha
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: ehm, nått finns det väl.

7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?:  augusti
8. Vad var din största framgång 2010?: hm, skolan har gått mycket bättre.

9. Största misstaget?: massa små misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: bara en vanlig förkyldning
11. Bästa köpet?: min mobil tror jag :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? godis? nejrå, kläder i thiink

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja, riktigt jävla glad för en stund.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: massa
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?: galna saker med min braiga vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: ingenting 
18. Hur tillbringade du julen?: med mormor,morfar,mamma,niklas och mina syskon
19. Blev du kär i år?: ja, ett misstag
20. Favoritprogram på TV?: ung och bortskämd, helt klart.
21. Bästa boken du läste i år?: ro utan åror.

22. Största musikaliska upptäckten?: massa
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: min älskade tvåjuling.
25. Något du önskade dig men inte fick?: jadå
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: så är det väl alltid.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: min stil
29. Vad fick dig att må bra?: mina underbara vänner får mig alltid att må riktigt bra.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: hmmmm

31. Vem saknade du?: emelie, vi har inte hunnit göra alla galna saker vi brukar eftersom hon bott i dalarna halva 2010 :(
32. De bästa nya människorna du träffade?: jag har inte träffat så många nya människor, inga som

kommit nära iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback