You make the hardest things seem easy

Hallå!
Uppe med tuppen, eller inte. Kom inte alls upp tidigt imorse.
Eller vaknade vid 10 sen låg jag i sängen till kvar över 11 kanske.
Fick ångest precis, vill inte börja i skolan imorgon. Är inte alls redo för det just nu.
Precis när allt börjar blivit bra, så kommer jag på att skolan börjar och så kommer du igen
och jag går på samma sak igen, samma jävla sak igen. Och det känns som om skolan bara kommer
göra allt ennu värre. Men jag kanske har fel, det kanske blir bättre? igenjävlaaning.

eh, det får bli som det blir.
En sak som är säker är att jag inte kommer kunna sova inatt.
Nej nu ska jag byta om och gå ut och äta glass eller något med Tove ♥

Ha det king, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback