Vad jag bryr mig om nu . Dina armar om mig även om jag vet att jag måste glömma dig..

Går väl bättre, skolan är fortfarande uäh. Men alla måste gå till skiten, till och med jag.
Så tomt nu när våran trio har krympt ner till två. menmen, så är livet..
nu på kvällkvisten har jag varit ute med Tove.
skrattar åt det mesta med dig, och glömmer det dåliga för en stund.
tur att jag har dig tokifa ♥

nej, finns inget mer att skriva här.
Skoldagarna rullar på som dom flesta skoldagarna, inte speciellt intressant.
Så säger väl godnatt och går ner och fixar lite te och kolla på tv en stund.
Imorgon är det fredag, helg,ledig, underbart!

ha det king, tjingeling!
/maja
Håkan Hellström – Kärlek Är ett Brev Skickat Tusen Gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback