She's A Freak

vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting
om du frågar mig om sanningen så tvekar jag
försöker mörka mitt sätt men det blir ofta fel
det är då jag hatar mig själv, för jag e patetisk
jag kommer springa in i väggen o ba ramla itu
innan jag fattar va som hänt, vilka broar jag bränt
brukar va svartsjuk som få, men de va värre då
jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad mellanåt, de jag bär på e svårt
jag gillar dom som delar mitt synsätt o flyger i min sfärd
kanske tappat det helt, spelat för många spel
målat in mig i ett hörn, fått en törn
det är då jag hatar mig själv, å kommer på det
för jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med..

______________

Hallu!
Jag lever, yeahhu. Har inte haft tid till att sitta framför datorn bara.
Inte sovit mycke alls dom två sista nätterna. Suttit hemma hos nöt och kolla på nötterna när dom lanat.
Skulle igentligen till Åland idag, men hade ingen lust med det. Så stannade hemma.
Så nu sitter jag här, helt ensam och glor på film sådär rakt upp och ner. Dricker läsk gör jag också.
Inte ett dugg trött just nu, konstigt. Har sovit typ 3 timmar idag? haha . Vill göra något kul ju!!

aja, ska fortsätta kolla på min film och dricka min läsk och vänta på bättre tider.
Ha det king, tjingeling!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback