pics



bilder från mobilen



Jo men tjena!
Ladda in alla bilder från mobilen till datorn, så kasta in några här :)
Fick för mig att åka till Uppsala idag, så det gjorde jag. Med 1 bussen.
Fick med mig två tröjor och ett linne hem. Otroligt för att va jag.
Sen åkte jag på bilbingo med mamma och Malin. Ingen vinst, men det va rätt skoj ändå.
När jag kom hem böt jag om och gick ut och träffa Tove,Jossan,Anton och Diar en sväng.
Kallt ute nuju :o hööööst, neeej :( vill inte alls!

nej kära läsare. Lilla jag måste sova, upp tidigt imorgon förfan. Vända om dygnet sådär dagen före skolan.
Ha det king,tjingeling!
/ MAJA


Kommentarer
Felicia säger:

Fin du är männska :)

2010-08-19 | 21:56:09
Bloggadress: http://feliciaudenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback