Jag skulle aldrig ramla ner.

Hej!
Första skoldagen avklarad. Gick väl bra, ska inte klaga. men skolan är skolan, om ni förstår hur jag menar.
Ingen tycker väl det är kul ? eller?
Var hyper nervös imorse. För vad? ingenaning, samma skola, nästan samma folk, samma lärare. Samma allt.
Kanske därför allt är så uäh, för att allt är precis likadant. Alla är precis likadana. Dom som prata skit förut, pratar
fortfarande skit. Killar som var klassade som svin, är fortfarande svin och kommer nog alltid va svin. Och tjejerna som va helt rubbade i skallen, är fortfarande rubbade i skallen. Ah, ni fattar.

springer runt på botten just nu, och tycker allt är blä, jag vet.
Men alla har sina perioder.
nu ska jag lägga mig och lyssna på håkan och försöka hitta meningen med livet igen eller nått sånt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback