För han var bäst, försök & överträffa det Ja

Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta

bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana

För det blir så ibland, jag vet

det tar tid och jag tror jag vet

Vad vi gjorde för fel, passionerat

men okontrollerat, ha, idioter

Och jag vill bara känna hur det känns

tänka tillbaka bara minnas & vara konsekvent

Våra stunder vi hade, tankar idér

din lukt i din nacke, pussar och skrattar

 
För han var bäst, försök & överträffa det Ja
För han var bäst, försök & överträffa det Ja
För han var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För han, flyger iväg som ett pappersflygplan!




kom nyss hem från skolan, palla inte va kvar längre.
Ont i huvudet,halsen och åååååh. dör lite, fan för att va sjuk!
knarka té och tare lugnt, tjohej jippie yeah.
orkar inte
heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback