yeyeye

Blir väldigt intressanta inlägg här, huhu.
Men just nu har jag tråkgt, finns ingenting att göra.
Ingen skolan imorgon häller, så behöver inte gå och sussa än på ett tag :)
Väntar på tove gör jag, och lyssnar på musik och kollar bloggar. Ye!
Känner att just nu skriver jag bara för att fördriva tiden lite,
för jag har inte gjort specielt mycket sen jag skrev sist.
Bara ätit och kollat på sverigest värsta bilförare.

NU SMSADE TOVE, hon är påväg hem!
okej, kan ta det lungt , lixom det tar ett tag att åka från vattholma .


puh, nu sätter vi stopp innan jag hinner trötta ut er helt och hållet.
BYE!

ELLER, ska ladda mini kameran så får den hänga med ut (;
så KANSKE bjuder på lite bilder senare.


pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback