Fredag, långfredag. huhu

HALLU GULLEGRISAR
Jag är på strålande humör idag, och vill be om ursäkt att jag inte
orkat sätta mig vid datorn och uppdatera bloggen. Ey, det är min blogg, så tar tillbaka detdär.
Jag skriver när jag har ork, och ni läser när ni har ork typ. perfekt sö!
Jaja, tillbaka till dagen...
Har varit duktig, gick upp kvart över 9. Iväg och träna med papsi, hem-tvätta mopeden.
Solat facet med Tove i typ 15 minuter . OJUST, sooolen skiner idag. Otroligt underbart! haha.

nu ska jag kolla runt lite på bloggar,
sen äta... sen vet jag inte. får se!
pussar


but wait... Happy Easter, or something.  huhu

Kommentarer
Tovee säger:

yeaaaaaa !

2010-04-02 | 22:06:49
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback