Tokio Hotel...

Hallu!
Nu är jag hemma, eller kom hem vid 9.
Var ute och med Tove, satt och prata och så :)
Nu ska jag snart sova, är trött ( som vanligt ).
Imorgon är det fredag, riktigt skönt!
Veckan har gått sjukt fort ;o

Satt nyss och läste kenzas blogg, läste om Tokio Hotel.
Dom kommer ju till sverige,   helt otroligt!
Nu är nog alla Tokio Hotel fans super glada.

Jag är inte ett stort tokio hotel fan,  men jag älskade dom förr.
Deras musik, åhhhh. Den gillar jag fortfarande,
specielt

helt underbar....

Inte så många som tycker om tokio hotel kanske.
Sitter jag här och bablar om dom, sorry!

Men nu ska jag sova,
ni får ha det så bra.
Puss!







Tack Tove, för att du lyssnar.
Du är bäst!


/ Maja

Kommentarer
Tovee säger:

du är bäst ! <3

2009-09-05 | 15:04:32
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback