Tjohu!

(Inlägget ,gone? varför. åhhh!)
Imorgon är det dags för fredagsmys, om det är så det sista jag gör
Skönt med helg, preciiis vad jag behöver
Går bara på två lektioner imorgon :))) :((( skratta eller gråta, jag vet inte!

Men Har precis suttit och kollat på idol, wow.
Inga speciela super stjärnor i malmö ( förutom en, men han har vart med för, Robert Bengtsson).
Men en snubbe som trodde han var Darin ( han såg ut som han iaf, fast fulare)
Jag trodde att jap, han kommer kunna sjunga.
Men nejdu, haha. Killen var kass, satt inte en liten ton rätt, ush!

Fattar inte riktigt hur vissa kan tycka dom sjunger bra? :o
Dom skämer bara ut sig -.-

JAG SKULLE ALDRIG I HELA MITT LIV VA MED I IDOL, även fast jag sjöng bra.
Sådeså!

haha .

vi hörs,
kanske senare?
kanske imogon?
vi får se.

Puss och kram!


Kommentarer
Tovee säger:

nu är vi två som skriver slarvigt ;)

2009-09-10 | 22:36:41
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback