Måndag, i hate it !

hej
Jag hatar måndagar, i alla fall den här måndagen..  Jag vet inte riktigt varför :o
Är sjukt irreterad på allt och ingenting. Humöret går upp och ner. konstigt
Och mitt i allting så har jag världens huvudvärk.  Det är någonting som inte är riktigt okej,
men kan inte riktigt pecka ut vad..

Vad ska jag göra?
le och ta dagen som den kommer?
nej det funkar inte... inte alls


Skolan kan dra åt helvete!¨
Österbybruk kan dra åt helvete,
idioterna som finns här kan också dra åt helvete.
åhhhh

Nej jag ska bara hålla käften,
får le och ta dagen som det kommer.
det måste gå!




( hösten är här, just nu är det sjukt kallt. Det regnar och löven börjar trilla av, fint det )

Jaja, imorgon ska jag till tandläkaren efter skolan.
Handlar väl nått också kanske?
fårse.

pusshej
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback