Hemma från bio med Göran!

Hej!
Kom nyss hem, har vart på  bio med pappa.
Vi såg '' sommar me Göran'' oh shit vad den var rolig.
Ett tips, se den .
Hel sköna skådespelare, kan ju säga att man skratta mycket :D
Sen åkte vi till grändby och åt,
pappa tog och sallad och jag spagetti carbonara ( stavning? )
Gott !

Nu har min lille syster ''fest'' med sinna kompisar,
typ 8 små flickor som är lite här och var.
haha , jag vill också va liten (A)
Dom värkar ha så kul .



Svart långt linne
Svarta tights
Vit sjal( stavning ? )
Svart kofta
och ett par vita tygskor på det!
Så såg jag ut idag


Nu vet jag inte alls vad jag ska göra,
tare lungt och kl 21.00 börjar en ny serie på 4an så kommer nog min kväll se ut.
Hare bra!
Puss
/ Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback