Söndag

Jag är världelös på att skriva i bloggen just nu.
Och när jag väl gör det så blir det bara tråkiga inlägg... ush!
Men vi kör på med ett inlägg här nu då, ser hur det blir

Igårkväll var jag och emelie hos gurra, satt i hans husvagn och pratade.
Trevligt trevligt. Kom hem vid 1 ungefär gick och lag mig o vaknade klockan halv 12 imorse.
Hem till pappa och hjälpte han med veden, och ja... sen har det inte hänt ett skit.
Och kommer nog inte hända så mycke mer ikväll, kanske springer över till tove och kollar på
'ensam mamma söker' men jag är nog för trött för det. Håller på att somna :O

Helgen är över, och imorgon är det skola.
Prov på torsdag, sen fredag och en hel vecka ledigt. whiee


ah,
puss / Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback