onsdag

Hallu
Mina besökare blir bara fler och fler, det gillas !
Sen får jag söta kommentarer ibland, det gillas också!

Men vaknade klockan 11, eller ställde klockan så jag skulle komma upp i tid.
Ska till Uppsala med Tove kl 1. Spana efter lite kläder.
Se om jag hittar nått som får följa med :)

Sen vill jag bara säga en sak,
igår klockan 21.00 på kanal 8 så var ju kissie,dessie och paow med i något pogram.
Och det sög värkligen, det höll på 22 min, om man tar bort reklamen.
Men när dom skrev om det på sina bloggar så lät det som värsta bästa pogramet
och att dom ska va med. blablablabla. Dom snackade ju nästan inte? :o
Dom smakade på tenstiklar och tungor? kul? nej inte ett dugg!



Ah, vi hörs när jag kommer hem från uppsala.
Nu ska jag äta frukost och fixa mig.
Puss


Kommentarer
Marcus säger:

Bra ordval i headern där ;)

2009-10-28 | 16:18:12
Bloggadress: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback