Torsdag




Hej! hann inte skriva igår, åkte ju till Uppsala efter skolan. Lyssnade på Mattias Klum.
Det var riktigt kul! Han berättade om alla sina reser runt om i världen och visade foton.
Ni som inte var där, missade värkligen något!
Kom hem runt halv 9 eller nått. Satt mig och kolla på tv sen sov.
Ojust, matte provet som jag hade igår fick jag godkänt+ på ! riktigt nöjd.
Imorgon har vi prov igen, i svenska denhär gången. Ush och fy! Men, kommer gå bra i hope :)
Sen så är det helg, så super duper skönt.  Får se vad som händer.
Imorgon ska jag iaf va med Tove, vare sig hon vill eller inte. hehe . HAr inte träffat henne på hela veckan :((,
trots att hon bor i huset brevid . Så imorgon måste jag träffa henne!

jaja, nu ska jag snart äta. Sen blir det plugga lite till
och klippa mig !
hare så bra !
puss

Kommentarer
Tovee säger:

<33333

2009-11-28 | 11:06:56
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback