Måndag

Hej!
Det är måndag, och en skoldag avklarad. Fick som sagt nytt schema,
vilket jag gillar. Eftersom vi slutar klockan 2 på måndagar ist för 3, yippi !
Efter det så var dagen räddad typ ^^

Efter skolan satt man sig och nörda disney channel en stund.
Sen datorn för att vänta på att tove skulle komma hem .
Hon kom hem runt 6, sen drog vi till unkan och har varit där tills 9 ungefär.
En massa tokia människor det finns här i österby alltså .
jaja, kul hade vi iaf !

Nu ska jag strax sovaaa, är trött.
Men först: läsa bloggar

pusssinutttplutt


Jag älskar dig 




Kommentarer
Tovee säger:

Hatar bilden på mig längst ner men okej..

jag älskar dig <3

2009-11-14 | 12:07:49
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback