Lördags kväll

hejhejhalloj
Sitter hemma här heltensam, ingen är hemma :(
förutom hundarna dårå. Men dom är lixom inte så roliga. hehe
Emelie kom hit runt 8 nåting. Och PL,adrian,erik och linus va också här.
Fast adrian och linus drog rätt tidigt. VI andra satt och käka pepparkakor, ritade
och dansade ? om man nu kan kalla det dans xD  haha

Sen drog jag och emelie ut, träffade anton,filip o affe.
Jaja, inte så länge va hemma kl 11 igen . huhu

nu har jag bajs tråkigt, vet inte vad jag ska göra...
kolla på någon film ? sova ? eller datorn ?

hummms, fårse hur det blir .
Ni får hare gott folk ,
pyssss






Kommentarer
Tovee säger:

Supersöta bilder på dig hjärtat !

Du passade skit bra i den blåa färgen :)



Men jag har tråkigare,ruttnar pung typ ;O

2009-11-07 | 23:46:39
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
Tovee säger:

min kommentar syns in te ? ;O

men iallfall,du borde gå på en hockematch ! :)

2009-11-07 | 23:59:57
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback