Lördags kväll

Hej! örrni, förlåt för dålig uppdatering.
Men jag har inte haft tid alls .. Men nu har jag !
Fredags
Så blev det tjejmiddag med massa helt underbara tjejor.
Kom dit vid halv 5 kanske. Prata,spela spel o skratta medans vi
väntade på 2 tjejor. När dom kom blev det fixa mat, tacos! mums.
Sen blev det knäppa kort i hundrafemtio ungefär, ojoj så fina bilder vi fick.
Lite senare gick vi en lång sväng, och landade hemma hos raz där även pontus var.
Parkera oss framför tvn, kolla på idol. Sen ut igen, unkan träffa lite till folk och
slutade med att jag, Tove och emelie stog uppe på bruket och frös som jag vet inte vad.
Men utantvekan en helt dunder underbar kväll !
tack ska ni ha, det här borde vi göra oftare !
Lördags alltså idag
For jag emelie och tove in till uppsala klockan 1.
Sprang runt på stan och shoppa.
Fick med mig en bok och en 'brunkräm' och en mage full med
donken mat och fika. Fint det !

Påvägen hem från bussen så råkade tove trampa in i en lyckstolpe :(
så hon gick in sen när vi kom hem och deppade. Tråkigt, jag som ville ha med
henne på allt skoj ikväll! får bli nästa lördag (;
Men iaf, jag och emelie fick besök helt plötsligt av Pl,Martin,Jesper och Erik.
Skojade runt lite med musik och kamera. Sen ut. Lite bråk och så, men det blev bra tillslut iaf.
Kvällen rullade på med rätt ointressanta saker, som inte behövs skriva här.

Kul har jag haft, trots regnet.!
Slänger in bilder snart, men känner att jag tar ett nytt inlägg till det
med mera bilder och mindre ord.

Tror ingen orkade läsa det här, men skönt o skriva av sig ibland!
pysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback