Saturday'


( skulle igentligen kommit upp igår, med gick inte sörru, men ni överlever endå)
Skepp och Hoj ! igen
Idag var jag + familjen först till Östhammar och åt på stopp 76.
Till efterrätt så blev det en glass i Öregrund , gott.
Sen har det inte hänt mycket idag, förutom att det regnat i tusen och åskat som f*n.
Eller jo, just det.Jag var hos Adam en sväng på kvällen . Kom hem runt 11.
Sen fixat med bloggen, och bestämt med Lovisa (kusin) att hon kommer och sover
hos mig i veckan, från tisdag till torsdag. ( tror det blir så i alla fall)
Det blir kul, för det var verkligen evigheter sen vi träffades.


Men nu måste jag sova, så jag kommer upp i normal tid imorgon.
Pussnatti


/ Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback