Torsdag



Hej! Datorn, youtube är räddningen på en tråkig torsdags kväll.
Har inte gjort mycket alls idag, kollat på new moon, sovit och haft tråkigt.
Nu på kvällen har jag hjälpt världens bästaste Tove med hennes blogg design lite.
Fint blev det tycker jag :)  Ska sätta mig och fixa min någon dag, men inte nu.
Har inga bra bilder, så måste fixa det först. Som nog kommer ta ett bra tag.

Snön ligger fortfarande kvar på marken, underbart!  7 dagar kvar till julafton,
helt otroligt hur mycket jag längtar.
Sätta sig o kolla på tv eller sitta kvar här,
får se!

hare bra !

Kommentarer
Tovee säger:

vem längat inte till jul :O

2009-12-17 | 21:18:59
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback