Söndag!

HEJ! Idag är der andra advent, vilken inebär att det är två veckor kvar till julafton typ :)
Men iaf, tove kom till österby igår. Så vi gick ut och hade lite skoj . Gick hem till Martin,
sen träffa adam ute sen stund, Sen upp till gammlaskolan.
Sen hem till mig och hade hårsprays krig och sen sov.   haha!   
Men Imorse gick vi upp och bakade kladdkaka som jag tog med mig hem till pappa.
Där han hade föddelsedagskalas !  Fikade och pratade, Trevligt! :)

Nu ska jag sätta mig o kolla på någon film kanske,
Sen sova !



Du och jag, tillsammans är vi bäst !
Jag älskar dig mest <3




Kommentarer
Tovee säger:

vi hade de bäst och tillsammans är vi bäst,älskade vän <3

2009-12-06 | 19:53:13
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
avdashkova säger:

Hej tjejen,

Är du från Österbybruk?

jag skriver ett arbete om Eldfesten och ville fråga om du som österbybrukare deltar och på vilka sätt isåfall? och vad du egentligen tycker om den? är eldfesten viktig?

tack i förhand!!!

jag kommer tillbax och tittar om du har kommenterat!

2009-12-07 | 19:37:58
Bloggadress: http://avdashkova.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback