En tisdag med massa snö!

HEJ! Det ligger snö på marken, en massa snö ! åh vad jag älskar det :)
Höll mig inte på benen så specielt länge idag, halva dagen. Sen for jag om kull utan för matsalen (A)
Jeanette flög på mig med massa snö, så murrad har jag också blivit. men jag gillar vintern och snön endå.
Imorgon åker alla 8or till stockholm, fyfaen vad vi ska ha kul. Yes, heltklart! 
Tänkte gå ut en sväng nu med emelie. Får se vad som händer.

På med halsduk, uggs o raggsockor iaf !
hare bra !


En lite trissekatt som inte gillar snön lika mycket som jag (;

Kommentarer
Tovee säger:

vi älskar snön och den hala isen ENDAST när man åker skridskor haha ;)<3

2009-12-15 | 19:29:15
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback