En glad Maja

hej !  Nu är Maja en super glad Maja igen :D  Internet funkar igen, tacktacktacktacktack.
Virus hade jag på skiten också, men nu är allt borta. Så nu funkar min bebis som den ska. Super duper bra!
Och nu ska jag se till att komma ikapp med bloggandet, eller vad tycker ni ? ;)  klart jag ska
Jaja, dom sista inläggen här har mest varit massa tjat om julafton och jul klappar. Ni har säker förstått
att jag fått ett objektiv sigma 70-300mm F4.5.6 DG macro och en massa pengar. Så imorgon ska jag
till stor stan med pappa och shoppa. Har funderingar på att införskaffa en ny större kamera väska, får se ;)


Hunnit träffa min söta lilla kusin också.
Nu slänger jag in lite bilder från massa olika dagar .






hoppas ni har haft en riktigt perfekt jul, som jag!
hare bra, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback