The music makes my day...


Musik hela dagen lång.
Kom inte iväg på kryssning igår, missade båten... -.-
Men det blir på torsdag ist, yes!
Har inte gjort något vettigt idag alls, så inlägget blir tråkit pgr av att jag inte gjort något intressant lixom...
Kollat på tv, lyssnat på musik stortsätt hela dagen.
Behövs det med, jag njuter av dom sista dagarna på sommarlovet.
Sjukt igentligen hur snabbt det har gått! ;o  4 dagar kvar bara, sen börjar det.
8an, betyg.
Uh, jag ryser ...
Men det går nog bra endå, hoppas jag :)
Nu ska jag klä på mig och fixa lite, sen träffa emelie.
Trotsallt fredag ju, så måste göra något kul i alla fall.

Puss
/MAJA

Kommentarer
elina säger:

sv: då kommer nog dom bilder upp snart!

2009-08-15 | 09:28:03
Bloggadress: http://elinanilssoon.blogg.se/
elina säger:

sv: tack så jättemycket :)

2009-08-15 | 15:25:21
Bloggadress: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback