skolan!


Beaaa !


Jeanette :D

min snygga sak på bildmappen (Y)
wohu


Sen var vi duktiga och hjälpte till o städa ;)
Adam var värsta proffs filmaren! haha.
Men filmen får ni nog tyvär inte se !

dagen har varit helt vanlig, typ?
Bara skolan och sen hem .
Ska snart ut med hundarna en sväng.
sen vet jag inte ?
Lägga mig och läsa min älskade bok. Snart läst halva (A)
det blir tråkiga inlägg, men har ingenting att skriva om.
Ni får nöja er med bilderna så länge!
tar med mig kamerna nu kanske ?
ja, det får nog bli så :D
Vi hörs,
puss
/ Maja


Kommentarer
Tovee säger:

Ja de är ju bra att ni hjälper till och städa ;)

hahah snygga brudar

2009-08-26 | 20:33:46
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback