losing you '



HEJ!
lite kort från mobilen, alla är från idag.
Bild 1 : jag innan jag gick till simbadet imorse (A)
Bild 2: Jag med blå tunga efter snow slush
Bild 3: linus med sitt cpp hår :o
Bild 4: jag , men snygga lila eldfest tröjan ;)


yes, inte hänt så värst mycke idag sörru.
Upp till simbadet vid 9, stått i kiosken hela dagen typ.
Sen kom tove och rädda mig , och vi traska runt lite.
Hennes cykel paja, elr fick punka. HAHA, stakare! så hon fick gå hela vägen hem (A)

Nu mot kvällen har jag kollat på en film, livvakterna. bäst, se den!
Sen drog jag och tove ut, träffade elina. Köpte glass, träffade tokstollarna Adam och Linus.
Träffade Donna och Emelie... sen hem .

haha ,
puss och kram dårå!
/ MAJA


Kommentarer
Tove säger:

Dinamit Harry heter han ju ! ;)

2009-08-05 | 09:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback