I love you like gold

HEJ!


Skönaste låten fan, gud vad jag älskar den!
man kan inte göra något annat än att älska den, right ?

Ey,  till det jag igentligen skulle skriva.
Vad jag har gjort idag
Jo, jag har inte gjort ett skit. xoxo
Kollat på film med mamma, frosten river? tror jag den hete.
Den var bra, grymt bra!
Senare träffade jag eemelie ute.
GIck runt, träffade markus, och satt och prata med efterlängtade Jeantte!
toppen kväl, yes.

Imorgon bär det av till stocholm och därifrån till åland!
Kryssning,   ojoj så kul jag ska ha med min kära mammma och kära mormor, ock såklar pelle och ebba.
Kan va kul det med sö.

Skirver när jag kommer hem.
Ha det så bra så länge,
puss och kram
/ MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback