.....

Hallu, ni sitter jag här igen.
Efter att vart ute och plockat svamp , åkt motorcykel o duschat ! haha
Motorcykel, finns det nå bättre?  nästan inte.... så underbar känsla lixom.
Just nu sitter jag och funderar på lite allt möjligt.
Tankarna snurrar som en karusell just nu, och det går inte att få stopp på dom..

Jag vill lägga mig och kolla på en film, men har ingen bra...
Längtar tills flickan som lekte med elden  kommer ut och new moon ( eller vad den heter, iaf fortsättningen på twilight)
Nå tips på någon riktigt bra film?

det blev ett ointressant och rörligt inlägg , men nu ska jag försöka sova.
Vi hörs imorgon tycker jag.
Puss och godnatt!
/Maja

Kommentarer
Kalle Andersson säger:

Hej Maja.



Vill du få fler som läser din blogg, varje dag? Ungefär 50-100 st?! Registerara dig här då: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=www.wettdinho.se



Jag lovar dig, du kommer få massa roliga och bra besökare!



2009-08-25 | 21:08:55
Bloggadress: http://www.viraltrafik.se/?wettdinho

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback